Hellmann’s

Klant

Hellmann’s

Case

Hellmann’s & Smokey Goodness

Categorie

Food Trucks

Briefing

Creëer awareness rondom Hellmann’s op Food Truck en muziekfestivals.

Oplossing

Foodfestivals schieten als paddenstoelen uit de grond. De burger is daarbij duidelijk hét favoriete gerecht van de festivalganger. Smokey Goodness is met haar Food Truck én burger inmiddels hét paradepaardje op de bekendste festivals. Om het succes van Smokey Goodness te vieren hebben we bij Hellmann’s de lekkerste recepten bemachtigd en brengen we nu de beste Food Truck burger bij jouw thuis: Dé Smokey Burger. Een vers bereide burger met de lekkerste burgersaus Hellmann’s!

Pure Leaf

Klant

Pure Leaf

Case

IJsthee van echte theeblaadjes

Categorie

Food Trucks

Briefing

Bij de introductie van een nieuwe echte ijsthee werd Pure Leaf uitgedaagd de doelgroep op een originele manier te overtuigen van de toegevoegde waarde van echte ijsthee gemaakt van echte theeblaadjes. De doelgroep (millennials) trekt zich namelijk steeds minder aan van massacommunicatie en zocht zijn inspiratie via andere platforms. Art of Branding was daarom gevraagd om een productintroductie op te zetten waar de doelgroep van Pure Leaf zich bij betrokken voelde.

Oplossing

Millennials zijn vaak te vinden op food festivals om inspiratie op te doen of het gebied van food. Art of Branding speelde hierop in door een food truck te ontwikkelen die aanwezig was op grote food festivals. Door middel van subtiele branding en authentieke serves kwam de doelgroep in contact met het merk Pure Leaf. 

Conimex

Klant

Conimex

Case

Hurry for Curry 2016

Categorie

Food Trucks

Briefing

Het afgelopen jaar was een spannend jaar voor Conimex: met de introductie van een nieuwe range curry heeft het merk zich weer geprofileerd als eerste keuze onder millenials! Het food festival seizoen was daarom een uitgelezen mogelijkheid om de doelgroep op grote schaal te bereiken. Met een creatief concept en een gave Food Truck bracht Conimex de authentieke Aziatische smaak naar de food festivals.

Challenge

Ontwikkelen van een pakkend concept rondom de food truck inzet van Conimex en het genereren van exposure voor de Conimex Food Truck in 2016.